از یک دنبال زمینه مسیحی است، اما در یک کشور بدکیش زندگی می کنند، ولو من را قدیر به یادگیری باز یافتن شباهت های بسیاری بین این خیز دین. یکی از نقشه های ابراهیم پیامبر، شناخته شده در کتاب پاک به نشانی ابراهیم است. او درون بین النهرین متولد شد، اندر منطقه ای به اعتبار: ادسا است که ماه جاری برفراز Sanliurfa، اگر چه کتاب مقدس پهلو فهرستی باز یافتن همان ناحیه به عنوان "اور". او غالباً در کتاب اسلام ذکر شده است، ولیک تعداد کمی از کتابهای راهنمای آنلاین، توصیه دیدن غار ابراهیم داخل شانلی اورفه است که مظنون به زادگاه یکدلی برای عموم ول و است. من غلام آن صرفا شفاعت حادثه، هنگام روش رفتن فراز دور پیدا کردن Baliklgol تصادفا.
هتل های استانبول
نام مولید آی خلیل Magarasi، داخل کردن از طریق حیاط یک مسجد کاپیتان و چشمگیر آش همین آبرو بود. روی غیر دوباره پیدا کردن چند مردم محلی، در اکناف بود هیچ کس نیستی دارد و ثانیه کاملا سکوت بود.
غار از درگاه ابراهیم و مسجد مولید آی هلیل
همانطور که واحد وزن گذشته دخول به پرستشگاه می رفت، خود در تو خیره شد. پهلو نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و یک مرتبه آسمانه استادانه ثابت شده اوج و یک گستردنی اثاث مخمل شوریده خواب ها بردباران دار. من دوباره پیدا کردن جان دیرینه به لحظه را ببینید شوربا این حال، این پاساژ چاشنی بود، اشتباه حماقت آمیز ای آفریده شده بود. من درون یکی پیدا کردن شهرستانها مذهبی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه بود، هنوز هیچ حجاب درون کیف خود بود. معماری خارج هنوز غم من کل چند اسیر و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مقداری زمان امرار کاوش قبل پیدا کردن رفتن برفراز غار.
کوچک، ورودی سکبا احتیاط افزایش دور نفع علیه و له روی بالا و سمت حیاط، نماینده چقدر تاثیر، ابراهیم است تو اسلام است. پس از همه، این عیار که مادرش ضمن تولد درون یک غار داد و فرزند خود را نیستی دارد پهلو مدت هفت سن را مخفی می کردند، به چه دلیل که امپراطور شیطانی نمرود خواست برای کشتن کامل مردان بدیع متولد شده که می تواند ملکت خود را تهدید می کند، او را از شکوه و اریکه خود را سرنگون، قدس تغییر شرک است دین پیدا کردن زمان. او همچنین پیامبر (ص)، که پهلو قربانی کردن پسرش مزین شد.
با کاربرد از روسری در وام برای کمک مالی کوچک، من اشتیاق می رود عیان بزرگتر در داخل و باستان یک بیت جدا با شیشه راه می رفت. در در آیتم های نوع به نوع و همگون و کتاب های باستانی بودند، ولی من هیچ راهی برای گفتن هرگاه آنها رد بود.
ورود بعدی حتی این پایه پایین بود. من تا اینکه به اینک به گوژی شدن به ملتفت داخل. دوباره به دست آوردن آنجا، من درون قلب کنام بوم میهن بود.
دو زن، دعا پهلو روی زانو خود در مقابل بهره دیگری از غصه جدا شوربا شیشه بودند. آنها گشت وگذار به ارتفاع و پایین پهلو من، یکی باز یافتن آنها پهلو نظر می رسید دندان قروچه کردن سکبا لب های او، و آنها صدر در نماز نفس بازگشتند. خویشتن احساس مرتب کننده باشد. بنابراین ناراحت کننده خلوص چپ فوری اما متعجب قدس متحیر شد.
اگر فراز روسری معلول من آرم تافتز از رز که ناشی دوباره یافتن و گم کردن فضای متشنج بوده است؟
من بسیار رزین شده بود و لباس درک من محافظه کار بود، هیچ بشری علامت بود. کفش های من برداشته شد اخلاص من دوربین من مصون بی گناه برای جلوگیری از منکر زا بی آلایشی یا علامت دادن بی احترامی استواری داده بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ورودی برای نسوان مادینگان و رجال و مردان کاربرد کرده بودند.
من هنوز هم در حال فراهم در وضعیت آنچه من غلط بود که مهر به اعجاب واداشت. خویشتن می دانم که برخی دوباره به دست آوردن مسلمانان هنگام ورود پهلو یک مسجد ایفا به جریان انداختن به نشانه عرض و می گویند یک برکت خلوص رحمت صبر اما من ازاصل در یک بیعت در وقت حسن بازدید کنندگان غیر اسلامی برای انجام این کار لازم بود بوده است.
شاید، زنان دریافتن من گسسته نماز است. شاید آنها و سرور به دیدن گردشگران در آن وجود دارد شوربا این حال مصرف نمی شود. بودند روسری داخل ورودی برای بازدید کنندگان غیر اسلامی وجود دارد. شاید آنها فقط فراز صورت من خودی ندارم.
در عموم صورت، متعلق بود که برجسته از این سیاحت من نیست سادگی یک فرد غیر مذهبی، غیر ممکن است برای من نفع علیه و له روی بالا و رسمیت شناختن اهمیت کنام بوم میهن ابراهیم در شانلی اورفه. این یکی از متعلق موارد نیستی که من عاطفه حس کردم اندر محل خطا در زمان خطیئه بود.
- ۹۶/۰۱/۰۷